Kun muutto on edessä, unohtuu helposti vanhan sähkösopimuksen irtisanominen, uuden sopimuksen tekeminen tai nykyisen sopimuksen siirtäminen. Muistathan, että vanha sähkösopimus ei siirry automaattisesti uuteen osoitteeseen.  

Suosittelemme tekemään sähkösopimuksen vähintään kaksi viikkoa ennen muuttoa. 
Samalla kannattaa tarkistaa myös muut asumiseen liittyvät asiat, kuten netti- ja vakuutussopimukset sekä virallisen muuttoilmoituksen Postille ja Digi- ja väestötietovirastolle. 

Kytkentä tehdään työaikana, eli arkisin klo 9-15 välillä. Muuttokytkennästä ei peritä erillistä kytkentäkulua. 

Muuttajan sähkösopimus

Muutossa kannattaa hoitaa sähkösopimus kuntoon hyvissä ajoin. Meiltä löydät useita joustavia vaihtoehtoja eri tarpeisiin. Tutustu tuotteisiin ja valitse sinulle sopivin vaihtoehto.

Sähköliittymän siirto kiinteistökaupan yhteydessä

Oletko tehnyt kaupan kiinteistöstä, jossa on sähköliittymä ja olet asiakkaamme tai siirtymässä asiakkaaksemme? Toimita sähköliittymän siirtoa varten kauppakirjajäljennös osoitteeseen: laskutus@ksat.fi. 

Huomioithan, että kiinteistökaupassa sähköliittymä ei kuulu kiinteistöön. Tällöin myyjän ja ostajan tulee sopia sähköliittymän siirrosta erikseen kirjallisesti. Liittymän omistajan vaihto kannattaa mainita erikseen kauppakirjassa. Ilman kirjallista selvitystä emme voi siirtää liittymää uudelle omistajalle. 

Liittymän siirtoasiakirja voi olla esimerkiksi kopio kauppakirjasta, lahjakirjasta tai perinnönjakokirjasta, niiltä osin, jossa liittymän omistajan vaihtuminen ilmenee. Siirtoasiakirjan voi toimittaa meille sähköisesti osoitteeseen laskutus@ksat.fi. 

Muuttajan edut

Muuttaessa usein halutaan keskittyä tärkeimpään. Siksi tarjoamme muuttajalle etuja, joilla sähköasiat hoituvat nopeasti ja vaivattomasti.  

Voit tehdä sopimuksen verkkosivujemme kautta Online-palvelussa tai ottamalla yhteyttä myyntiimme sähköpostilla osoitteeseen myynti@ksat.fi tai puh. 03 4855 420. 

Suosittelemme tekemään uuden sähkösopimuksen vähintään kaksi viikkoa ennen muuttoa.

Jos nykyinen sopimuksesi on Koillis-Satakunnan Sähköllä, voimme irtisanoa sen muuton yhteydessä samalla, kun teet sopimuksen uuteen osoitteeseen. Näin laskutus päättyy oikeasta päivästä alkaen. 

Jos Sopimus on toisen myyjän kanssa, asiakas irtisanoo itse vanhan sopimuksen.

Sähkösopimus ei siirry automaattisesti uuteen osoitteeseen. Tee uusi sähkösopimus: 

  1. Verkkosivujemme kautta Online-palvelussa tai  
  2. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun myynti@ksat.fi tai puh. 03 4855 420

Voit tehdä muuttoilmoituksen kirjautumalla Online-palveluun. Voit tehdä muuttoilmoituksen myös soittamalla asiakaspalveluumme 03 4855 410 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen laskutus@ksat.fi