Näkyvyyttä korkeakouluissa
Opiskelijoille suunnattu kampanja toteutettiin Tampereen korkeakoulujen diginäytöillä Yliopistomedian kautta. Tavoitteena oli lisätä KSAT:n tunnettuutta ja kerätä kokemusta opiskelijoille suunnatusta viestinnästä. Mainokset näkyivät Tampereen korkeakoulujen diginäytöillä Yliopistomedian kautta.
KSAT oli esillä neljässä eri kohteessa. Hervannan kampuksen Konetalon yhdeksän näyttöä tavoittaa arviolta 45 000 näyttökertaa kuukaudessa. Tietotalossa olevat neljä näyttöä tavoittavat arviolta 30 000 näyttökertaa/kuukausi. Keskustakampuksen näkyvyys jaettiin kuudelle näytöllä YO-ravintola Mirvaan, kampuksen kahvilaan ja kirjastoon. Näiden kuuden näytön arvioitu kohtaamismäärä on 40 000 näyttöä/kuukausi. Tampereen ammattikorkeakoulussa näkyvyys jaettiin viidelle näytölle pääkampuksella ja TOAS Hippoksella (arviolta 60 000 kohtaamista kuukaudessa). Yhteensä kohtaamisia kertyi arviolta noin 175 000/kuukausi. Tässä esitetyt kohtaamismäärät ovat Yliopistomedian toimittamia arvioita opiskelijaravintoloiden sekä tilojen kävijämääristä.
Kampanjan tarkoituksena oli lisätä tunnettuutta ja viestiä, että Koillis-Satakunnan Sähkö Oy on vastuullinen ja kotimainen toimija. Vaikka näkyvyytemme kasvaa, toimintamme arvot eivät muutu. Panostamme jatkossakin omistajakuntiin ja tarjoamme hyvää asiakaspalvelua.