Sähköinen laskutus ja automatisoidut puhelut

Otamme maaliskuun lopulla käyttöön automatisoidut puhelut

Siirrymme sähköiseen laskutukseen osana palveluidemme laajempaa digitalisointia. Muutos tukee ympäristöystävällisempiä toimintatapoja ja tehostaa palveluitamme. Osana asiakasviestinnän digitalisointia, otamme käyttöön automatisoidut puhelut. 

Mitä voit odottaa automatisoiduilta puheluilta:

  • Puhelinnumero: Soitot tulevat numerosta +358 (0) 9427 20586. Huomioithan, että puhelinnumero on päivitetty 15.4. alkaen.
  • Tarkoitus: Käytämme automatisoituja puheluita pyytääksemme sinulta hyväksyntää e-laskun käyttöönottoon.
  • Edut: Automatisointi mahdollistaa nopeamman ja tehokkaamman asiakaspalvelun. E-lasku on turvallinen ja nopeuttaa laskujesi käsittelyä.
  • Ei myyntiä: Puhelun aikana emme tarjoa tuotteita tai palveluita. Puhelun aikana sinulla on mahdollisuus hyväksyä e-laskun käyttöönotto. 

Mitä tapahtuu, jos hyväksyn e-laskun käyttöönoton?

Kun saat automatisoidun puhelun e-laskun käyttöönotosta, voit antaa suostumuksesi e-laskutuksen aloittamiselle käyttämällä puhelimen näppäimistöä. Hyväksymisen jälkeen lähetämme e-laskutuspyynnön suoraan pankkiisi. Sinun tulee erikseen vahvistaa lähetetty pyyntö verkkopankissasi, minkä jälkeen kaikki tulevat laskusi toimitetaan suoraan verkkopankkiisi. E-laskutus on nopea ja turvallinen tapa vastaanottaa ja maksaa laskusi. E-laskutus myös vähentää paperijätettä ja nopeuttaa laskujen käsittelyä. Puhelut aloitetaan maaliskuun loppupuolella tai huhtikuun alussa.

 

Huomioithan, että puhelinnumero on päivitetty 15.4.2025 alkaen. Uusi numero, josta soitamme, löytyy artikkelin ”Puhelinnumero” osasta. Löydät muut ajankohtaiset uutisemme tämän linkin takaa.